KARINA VAN ZYL

Default profile image
----------

26272245

Welcome to my blog!

LEEREENHEID 3: Musiekspel

10 Nov 2021, 21:14 Publicly Viewable

Ek kan nie glo die dae gaan so gou verby nie. As ons weer sien is dit Kersfees. Die afgelope paar weke was baie rof. Die akademie is baie, maar ons probeer ons beste om by te hou. 

Leereenheid 3 was baie interessant. Ek het baie nuwe kennis opgedoen en glo die leereenheid was baie waardevol. Wie sou nou ooit kon raai dat speel so belangrik is. Die verskillende tipes speel en die voordele daarvan was lekker om oor te leer. Ek dink regtig onderwysers moet meer op vryespel fokus om kinders se verbeelding en denke vrye teëls te gee. Die feit dat daar soveel maniere van speel en speletjies bestaan, maar my omtrent opgewonde om ‘n onderwyser te word en die inligting te implementeer in my klas eendag. 

Na ek die scenarios bestudeer het, kon ek die vrae goed beantwoord: 

Vraag 1: 

Die seun was baie ongemaklik omdat hy niks verstaan nie. Leerders wat nie verstaan nie, voel onbevoeg of dom en dit kan hul selfbeeld afkraak. As leerders nie verstaan wat gesê word of verduidelik word nie, stel hulle nie belang in die inligting nie. Hulle voel ook gevolglik skaam omdat hulle nie die inhoud wat behandel word ken nie. Die meisie voel ook nie dat sy wil dans voor die seuns nie, danksy haar geloof en oortuigings. Ons moet besef dat mens berskillende mense met verskillende kulture, gelowe, rasse ens. kry. Ons moet almal respekteer en elkeen ‘n plekkie in die son gun. 

Vraag 2: 

Ek dink dis belangrik dat klasmaats mekaar moet ken. Ons kan dalk ‘n mondeling of iets doen aan die begin van die jaar om die leerders aan mekaar bekend te stel. Elke leerder moet dan meer van hom / haarself vertel. Verskillende speletjies, liedjies en danse vanuit verskillende kulture moet doelbewus gebruik en verduidelik word aan die kinders. Leerders moet ook gemaklik voel of deel te neem en ek as onderwyser kan niemand dwing nie. Om te vra is beter as om aan te neem. Dit is belangrik om aan alternatiewe maniere te dink om lesse aan te bied sodat almal ingesluit voel. 

Vraag 3: 

Die onderwyser en leerders moet bewus wees van elkeen se agtergrond en kultuur. Hoe meer mens weet en vra mag vra oor iets, hoe meer respek het mens daarvoor. Ons kan elke week ‘n ander tipe kultuur of geloof in die klas bespreek. Kinders moet die geleentheid kry om vrae te vra. Lesse moet ook goed deurdink word en onderwysers moet seker maak dit kom niemand te na nie, of benadeel iemand nie. Die woord diversiteit moet jou lei as jy keuses maak vir aktiwiteite en inhoud wat geleer word. Dit is die onderwyser se verantwoordelikheid om toe te sien dat kinders veilig voel om hulself en kultuur of geloof uit te leef. Dit is hulle reg. 

Tot volgende keer, 

Karina van Kathu♥️