O ERASMUS

Default profile image
O ERASMUS

Studie Eenheid 2 Blogpost

20 Sep 2021, 20:54 Publicly Viewable

 

Soos ek deur studie eenheid 2 gegaan het, het ek geleer hoe musiek so uiteenlopend en inklusief in die onderwys is.  Dit stel onderwysers in staat om leerders holisties te leer.  Leerders kan al hul sintuie gebruik wanneer hulle oor musiek leer en die beste deel is dat dit in alle leerareas in die grondslagfase gebruik kan word. Onderwysers kan musiekspeletjies, musiek patters, ritme en liggaamsperkussie tydens wiskunde,taal- en lewensvaardigheidsles gebruik om die leerders se leerervaring te verryk.  Musiek is ook kalmerend vir leerders wat sukkel om te leer. Musiek laat leerders toe om tydens hierdie lesse spesiaal te voel, selfs al is hulle dalk nie ‘n uitblinker in die vak of in die leerarea nie. 

Ten slotte is dit belangrik vir leerders om met die musiek en die inhoud daarvan kontak te maak.  Onderwysers moet musiek kies wat toepaslik by die spesifieke ouderdom is, sodat kinders in staat is om 'n verband te maak met die musiek en dat hulle dit geniet om daarna te luister .  Dit is ook belangrik vir onderwysers om 'n verskeidenheid musiek te kies wat verband hou met alle leerderkulture en belangstellings sodat alle leerders dit kan geniet.  As 'n kind veilig en veilig voel terwyl hulle leer, sal hulle met gemak kan leer.v