Deel 1:
Op hierdie stadium is ek nog bietjie oorweldig met my studies en my werksure. Ek sukkel om by alles uit te kom. Laas week was baie besig en rof. Ek kon darem die naweek rustig sit en bietjie beplan, sodat ek niks mis nie en dat ek op datum kan bly van my studies. Ek het darem ook baie ondersteuning van my kerel af, so ek hoef darem nie in die aand kos te maak nie. Dit help dat ek bietjie meer voor die boeke kan kom.
Deel 2:
Ek het sover verskillende goed geleer rakende musiek in die grondslagfase. Ek het dit veral interessant gevind om oor die verskillende ouderdomme en mylpale wat ten opsigte van musiek bereik kan word, te leer. Die ontwikkelingsfases is baie belangrik om te weet om doeltreffende leer te verseker. Meeste van die teoriee het ek al oor geleer in Sielkunde en van die ander vakke wat ons al gehad het, so die inhoud was darem nie heeltemal onbekend nie. Dit was wel lekker om dit te leer ten opsigte van musiek.
Deel 3:
1. Ek voel positief wanneer dit kom om musiek te inkorporeer in my lesse. Musiek is 'n groot deel van my lewe en iets wat ek regtig geniet. Ek kan sing en dans en so bietjie kitaar speel. Op skool het ek beter geleer met musiek aan en ek het selfs liedjies of bewegings opgemaak om moeilike konsepte te leer. So het ek dit beter onthou, daarom kan ek die waarde van musiek vir klein kinders beslis insien. As dit vir my kan help, dan sal dit vir hulle ook kan help.
2. Ek verkies om musiek te integreer met ander vakke. Musiek kan soveel vir leerders bied. Dit kan help met taal, lusitervaardighede en kommunikasie. Leerders kan hulself geniet en hulself uitleef deur musiek. Lesse kan baie lekkerder wees as musiek in gebring word. Alhoewel fisiese ontwikkeling net so belangrik is, kan musiek meer help met die emosionele en sosiale ontwikkeling van leerders.
Die leereenheid was propvol inligting, maar ek het dit baie inssigewend gevind. Ek kan nie wag om meer te leer oor musiek en al die voordele wat dit bied nie.