KARINA VAN ZYL

Default profile image
----------

26272245

Welcome to my blog!

LEERERNHEID 2: Luister en reageer tot musiek.

8 Sep 2021, 21:40 Publicly Viewable

Deel 1: 

Hi almal. Die afgelope twee weke was erg. Ek het positief getoets vir COVID-19 en dit was aaklig. Ek is so bietjie agter met my studies, maar ek glo ek sal inhaal. Ek geniet hierdie module wel die meeste. Dit laat my toe om bietjie te reflekteer en net na te dink oor my studies. 

Deel 2: 

Vir my was die verskillende benaderinge tot musiek onderrig baie insiggewend. Ek verstaan nou meer hoe om dit te benader in praktyk.l en dat daar verskillende opsies is, nie net een regte manier nie. 

Musiek-integrasie kan 'n lekker en positiewe leeromgewing skep. Musiek kan enige leerervaring verbeter deur dit interessant te maak. Musiek bied die geleentheid om inhoud in verskillende maniere uit te druk en leerders kan inhoud verken. 

Vir leerders versterk musiek nie net emosionele en kognitiewe ontwikkeling nie, maar bied dit ook 'n nuwe uitlaatklep en 'n nuwe manier van leer deur te luister en klanke te maak. Die integrasie daarvan bied 'n platform waardeur onderwysers die kreatiwiteit en menslikheid van 'n kind kan benut terwyl hulle inhoudsmateriaal leer van verskillende vakke. 

Deel 3: 

  1. Ek sal definitief inheemse Afrika musiek wil integreer in my lesse. Ek hou van die ritme wat dit het en daar is baie maniere wat ek die verskillende instrumente gebonde aan die tipe musiek kan gebruik. Mens kan ook lekker daarop beweeg en dit het ‘n repiterende aard. Ek dink mens kan dit op unieke maniere gebruik. Dit kan ook diversiteit bevorder en selfvertroue gee aan alle leerders wat se musiek nie altyd verteenwoordig of respekteer word nie. Ek sal net baie navorsing moet doen voor ek dit aanpak. 
  2. Ek dink die inhoud is redelik inklusief omdat daar verskillende musiek vir verskillende mense en op verskillende maniere verduidelik word. Daar word ook beide Westerse en Afrika instrumente en liedjies voorgestel. Die grondslagfase moet inklusief wees, sodat alle leerders gemaklik en tuis voel in die klas. Leerders het verskillende behoeftes en verskillende agtergronde sowel as kulture. Ons as onderwysers moet bewus wees daarvan en elkeen se uniekheid vier. 
  3. Ek sal verskillende genres en kunstenaars se musiek kies, sodat almal daarmee kan vereenselwig. Ek sal ook probeer om leerders betrokke te kry, as ek sukkel om iets uit te spreek of te verstaan. Ons kan by mekaar leer. Hulle kan ook voorstelle maak vir liedjies, bewegings of instrumente vir lesse. Ek dink ons kan selfs internasionale musiek ook in lesse inkorporeer om leerders se kennis daaroor te verbreed en nog meer interessant te maak.